Wymiana na gwarancji

Warranty service process

1. Wypełnijcie formularz gwarancyjny (znajduje się poniżej), określicie przyczynę usterki i załączcie film pokazujący problem o rozmiarze nie przekraczającym 20 MB. Nasz menedżer ds. serwisu skontaktuje się z Państwem w ciągu dnia roboczego.

2. Po zidentyfikowaniu problemu z latarką lub akcesoriami otrzymają Państwo wiadomość e-mail z adresem, na który należy wysłać produkt w celu zdiagnozowania i naprawy.

3. Wyślijcie do nas zdjęcie/skan dowodu nadania (wraz z numerem śledzenia) przesyłki z Waszą latarką na nasz adres.

4. Po tym przystąpimy do rozwiązywania Waszego problemu gwarancyjnego.

5. Nasz menedżer skontaktuje się z Wami i poinformuje o wynikach naprawy.

6. Po zapakowaniu przesyłki i wysłaniu jej na adres zwrotny, nasz menedżer skontaktuje się z Państwem i poda numer przesyłki, pod którym można ją śledzić.

PRZYPADKI OBJĘTE GWARANCJĄ:

1. Problem z elektroniką (nie włącza się, nagle przestał działać, spaliły się styki w środku).

2. Pęknięcie na szkle (spowodowane termicznym oddziaływaniem elementów latarki).

3. Problem z tylną pokrywą (z jej powodu latarka przestaje działać).

4. Problem z akcesoriami (rozdarcia, pęknięcia).