Wymiana na gwarancji
Warranty service process
1. Wypełnijcie formularz gwarancyjny (znajduje się poniżej), określicie przyczynę usterki i załączcie film pokazujący problem o rozmiarze nie przekraczającym 20 MB. Nasz menedżer ds. serwisu skontaktuje się z Państwem w ciągu dnia roboczego.
2. Po zidentyfikowaniu problemu z latarką lub akcesoriami otrzymają Państwo wiadomość e-mail z adresem, na który należy wysłać produkt w celu zdiagnozowania i naprawy.
3. Wyślijcie do nas zdjęcie/skan dowodu nadania (wraz z numerem śledzenia) przesyłki z Waszą latarką na nasz adres.
4. Po tym przystąpimy do rozwiązywania Waszego problemu gwarancyjnego.
5. Nasz menedżer skontaktuje się z Wami i poinformuje o wynikach naprawy.
6. Po zapakowaniu przesyłki i wysłaniu jej na adres zwrotny, nasz menedżer skontaktuje się z Państwem i poda numer przesyłki, pod którym można ją śledzić.
PRZYPADKI OBJĘTE GWARANCJĄ:
1. Problem z elektroniką (nie włącza się, nagle przestał działać, spaliły się styki w środku).
2. Pęknięcie na szkle (spowodowane termicznym oddziaływaniem elementów latarki).
3. Problem z tylną pokrywą (z jej powodu latarka przestaje działać).
4. Problem z akcesoriami (rozdarcia, pęknięcia).