Regulamin sklepu
1. Oznaczenie sprzedawcy
Pełna nazwa | ARMYTEK SP. Z O.O. |
Adres siedziby | ul. Władysława Wysockiego, 84a 15-167 Białystok, Polska |
Numer NIP, REGON lub KRS | KRS 0000671780 REGON 366946311 NIP 5423272375 |
2. Dane kontaktowe
adres korespondencyjny | ul. Władysława Wysockiego, 84a 15-167 Białystok, Polska |
adres e-mail | shop@armytek.pl |
numer telefonu i/lub formularz kontaktowy | Telefon: +48 (85) 876-0879 WhatsApp: +491624263498 |
3. Rodzaj oferowanych produktów lub zakres świadczonych usług
Armytek to światowej ławy productent zaawansowanych technologicznie latarek, ładowarek i akcesoriów. Produkty Armytek w pełni spełniają wymagania kupujących. Stawiamy na jakość i niezawodność: inteligentna gama modeli pozwala dokładnie przemyśleć każdy szczegół przed rozpoczęciem produkcji seryjnej.
4. Dostępne formy płatności i dostawy
Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost Express oraz Paczkomaty InPost. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
1. Przesyłka kurierska InPost - 12 zł.
Dostawa od 500 zł gratis.
2. Paczkomaty InPost — 12 zł.
Dostawa od 500 zł gratis.
3. DHL — 25 zł.
5. Termin realizacji zamówienia
Termin reizacji zamówienia | Dostawa w terminie od dwóch dni. |
6. Ewentualne ograniczenia w dostarczaniu towarów (np. ograniczenia w rozmiarze towaru, ograniczenia związane z exportem itp.)
Jeśli klient wybierze Paczkomaty InPost do wysyłki: + 1,60% kwoty pobrania.
Przy wtorze opcji Paczkomaty InPost prosimy wybrać odpowiedni paczkomat. Ponadto w celu ułatwienie wyboru odpowiedniego sposobu wysyłki podajemy maksymalne wymiary paczek mieszczących się w paczkomatach.
7. Polityka zwrotów, w tym prawo odstąpienia od umowy
Polityka zwrotów | Gwarantujemy całkowity zwrot pieniędzy w przypadku rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych, pod warunkiem dobrego stanu towaru, pełnego składu kompletu i opakowania. |
Klient ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.
Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczające jest wysłanie do Sprzedawcy na adres korespondencyjny bądź e-mailowy oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni.
Jeżeli Klient skorzysta z opcji poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy Sprzedaży za pośrednictwem e-maila bądź innej formy komunikacji elektronicznej, Sprzedawca prześle do Klienta niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na trwałym nośniku (na przykład za pomocą poczty elektronicznej).
Nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub wraz z tym oświadczeniem, Kupujący dostarcza lub przesyła na adres Sklepu zakupiony towar w stanie niezmienionym.
Konsument z tytułu wykonywania swego prawa do odstąpienia od umowy nie ponosi żadnych kosztów, poza bezpośrednimi kosztami odesłania towaru z powrotem do Sklepu.
Jeżeli zwracany przez Kupującego towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedający dokonując zwrotu należności na rzecz Kupującego obniża zwracaną kwotę o łączną kwotę zmniejszenia wartości towaru bądź kosztów poniesionej przez niego naprawy.
Zwrot płatności dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Powyższe nie dotyczy kosztów odesłania towaru z powrotem do Sklepu.
Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę:
- rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Terminy rozpatrzenia reklamacji
W każdym przypadku odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.
W przypadku niedotrzymania terminu 14 dni lub w przypadkach szczególnie skomplikowanych – 30 dni, reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą Klienta.
8. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
1. Wypełnijcie formularz gwarancyjny, określicie przyczynę usterki i załączcie film pokazujący problem o rozmiarze nie przekraczającym 20 MB. Nasz menedżer ds. serwisu skontaktuje się z Państwem w ciągu dnia roboczego.
2. Po zidentyfikowaniu problemu z latarką lub akcesoriami otrzymają Państwo wiadomość e-mail z adresem, na który należy wysłać produkt w celu zdiagnozowania i naprawy.
3. Wyślijcie do nas zdjęcie/skan dowodu nadania (wraz z numerem śledzenia) przesyłki z Waszą latarką na nasz adres.
4. Po tym przystąpimy do rozwiązywania Waszego problemu gwarancyjnego.
5. Nasz menedżer skontaktuje się z Wami i poinformuje o wynikach naprawy.
6. Po zapakowaniu przesyłki i wysłaniu jej na adres zwrotny Białystok, ul. Władysława Wysockiego, 84a 15-167, nasz menedżer skontaktuje się z Państwem i poda numer przesyłki, pod którym można ją śledzić.
9. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
Korzystając z usług naszej strony, automatycznie akceptujesz naszą politykę prywatności. Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz już korzystać z usług naszego sklepu i chcesz, aby Twoje dane zostały usunięte z naszej bazy danych (lub chcesz otrzymywać wszystkie dane osobowe powiązane z Twoim kontem), wypełnij ten formularz.
10. Zasady gwarancji i rękojmi
10 lat — latarki z aluminium lotniczego.
5 lat — latarki z poliwęglanu i ładowarki.
2 lata — uchwyty, włączniki żelowe, filtry kolorów, elementy zasilające, wymienna nasadka tylna do nurkowania, komponenty do ładowarek, komponenty do latarek z aluminium lotniczego (akumulatory, uchwyty na czoło, uchwyty rowerowy, kable ładujące Micro USB i Magnet USB, przyciski I złącze).
1 rok – komponenty do latarek z poliwęglanu (wbudowane akumulatory, uchwyty, mocowania, przyciski I złącze).
Aby uniknąć sytuacji, które mogłyby spowodować nieprawidłowe działanie produktu, należy uważnie przeczytać instrukcję i stosować się do niej oraz do zaleceń specjalistów z centrum serwisowego! Skontaktować się ze specjalistami z Centrum Serwisowego można przez telefon pod numerem +48 (85) 662-5598 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem service@armytek.pl .